wtorek, 30 marca 2010

Już wkrótce pierwsze tutoriale

Jestem w trakcie tworzenia kilku tutoriali na temat tworzenia sygnatur np. dla for internetowych. Mam zamiar umieść w nich informacje oraz porady, które będziecie mogli wykorzystać później.

Wstępny podział nadchodzących tutoriali:

  • Pierwszy tutorial będzie przeznaczony dla osób początkujących. Umieszczę w nim moje przemyślenia, porady jak zacząć oraz podział na jakie je rozdzielam.
  • Kolejny tutorial będzie dotyczył dokładnie narzędzia o nazwie smudge tool (pol. smużenie). Ogólnie napiszę na czym polega tzw. smudging oraz jak można go wykorzystać w naszych pracach.
  • Następny tutorial będzie dotyczył prawdopodobnie wykorzystywania renderów pochodzących z programu C4D (Cineam 4D).
 Na razie tyle mam w planach. Jestem przekonany, że w trakcie tworzenia ich wpadną mi nowe pomysły, oczywiście jestem też otwarty na wasze sugestie, Jeżeli się nad czymś zastanawiacie to pytajcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz